کارت تخفیف- تخفیف

این وبلاگ در مورد کارت تخفیف, تخفیف, همراه کارت توضیحات مختصری می دهد.

کارت تخفیف- تخفیف

این وبلاگ در مورد کارت تخفیف, تخفیف, همراه کارت توضیحات مختصری می دهد.

با خرید کارت تخفیف همراه کارت شما دارنده یک کارت تخفیف خوردویی+پزشکی+تفریحی+رستورانی+ورزشی+بیمه ای+فروشگاهی+آموزشی+زیبایی و ….. شده اید.

افزایش قدرت خرید‌ و کاهش هزینه‌های جاری خانواده تا 60 درصد در سال.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

شرکت رفاه گستر با هدف خدمت رسانی  به هم وطنان عزیز به خصوص مردم شهر یزد بعد از تحقیقات میدانی فراوان و پیدا کردن نیاز های اصلی  جامعه  که هزینه و فشار بالایی را بر اقتصاد خانواده ها وارد می کنند و همچنین با هدف پیشبرد و ساماندهی سبد اقتصادی خانواده و کاهش هزینه های جاری و پیشروی هر خانواده  اقدام به ارائه همراه  کارت تخفیف نموده است.

کارت تخفیف

مزایای استفاده از همراه کارت تخفیف :

قابلیت حمل و استفاده آسان

قابلیت استفاده بصورت فردی و گروهی

کاهش هزینه های روزمره شخصی و خانوادگی

قابلیت استفاده به عنوان کارت شناسایی پرسنلی ویژه ادارات و سازمانها

اخذ تخفیف از مراکز دارای قیمت مقطوع (رستوران ها، مراکز تفریحی ورزشی …)

اتصال به شبکه گسترده تخفیف و قدرت انتخاب بالا و تنوع در مراکز طرف قرارداد

استفاده نامحدود از تخفیفات در مدت اعتبار کارت بدون توجه به تکرار دفعات و حجم خرید

طبق قرارداد با کارگزاری بیمه صیاد  کلیه دارندگان کارت به مدت یکسال تحت پوشش بیمه آتش سوزی منزل به مبلغ ۱۰ میلیون تومان قرار می گیرند.

مزایای همراه کارت تخفیف در مقایسه با سایر کارتها :

همراه کارت به مشترکین این امکان را می دهد که بتواند در مراکزی که در شرایط عادی امکان دریافت تخفیف از آنها وجود ندارد خرید کرده و از تخفیفات قابل توجهی بهره مند شود.

خرید کارت تخفیف همراه کارت  برای عموم افراد جامعه فارغ از سن، جنسیت، سمت، شغل، میزان تحصیلات و وابستگی های اجتماعی آزاد بوده و مختص کارکنان یک سازمان و مجموعه خاص نمی باشد.

دارنده کارت محدودیتی در اخذ تخفیف و خدمات با کارت نداشته و میتواند در طول مدت اعتبار کارت تخفیف به دفعات و با حجم بالا از آن استفاده نماید.

مراکز پذیرنده تخفیف مختص یک نوع کالا و خدمات نبوده و از تنوع و گستردگی بالایی برخوردار میباشد.

سهولت استفاده از آن در هنگام خرید موجب گردیده است تا خریدار و فروشنده هیچگونه فعالیت مازادی مانند استفاده از دستگاه کارتخوان، بارکدخوان و … انجام نداده و در نتیجه به مرور زمان به دلیل مشکلات و تلاقی های احتمالی از کاربرد آن خسته و منصرف گردند.

با توجه به اینکه ای همراه کارت قابلیت چند کارت شامل کارت پرسنلی، کارت شناسایی،، کارت تخفیف و … را میتواند همزمان داشته باشد، دارنده میتواند به جای حمل چندین کارت فقط یک کارت با قابلیت تمامی آنها را همراه داشته باشد.

 

کاهش هزینه های کمر شکن درمانی در بخش هایی که تحت پوشش شرکت های بیمه ایی نبوده و یا برخورداری از پوشش بیمه ایی فشار زیادی را به اقتصاد خانواده وارد می کند

کاهش هزینه در مراکزی که امکان دریافت تخفیف از آنها وجود ندارد همچون رستوران‌ها، مراکز پزشکی، مراکز ورزشی، مراکز تفریحی، مراکز بیمه و…

کارت  تخفیف همراه کارت در بر گیرنده تمام نیاز های سالانه شما عزیزان می باشد.

با خرید کارت تخفیف همراه کارت  شما دارنده یک کارت تخفیف خوردویی+پزشکی+تفریحی+رستورانی+ورزشی+بیمه ای+فروشگاهی+آموزشی+زیبایی و ….. شده اید.

افزایش قدرت خرید‌ و کاهش هزینه‌های جاری خانواده تا ۶۰ درصد در سال.

کارت تخفیف بهترین هدیه، کمک غیرنقدی و عیدی به عزیزان، دوستان و همکاران.

دریافت بالاترین میزان تخفیف بدون بحث و گفتمان.

استفاده از مراکز گلچین‌شده در کمترین فاصله زمانی و خریدی امن با نازل‌ترین بها.

کارت تخفیف همراه کارت  با اعتبار زمانی یک سال، عدم وجود محدودیدت در دفعات استفاده ، قابل استفاده توسط تمام افراد خانواده فقط با مبلغ استثنایی ۷۰۰,۰۰۰ ریال در اختیار عموم هموطنان عزیز قرار می گیرد که شما کاربران گرامی می توانید این کارت را با ۱۵% تخفیف از سایت ما خریداری کنید.

خرید کارت تخفیف همراه کارت 

علاوه بر این به همراه ،کارت تخفیف ۵۴۰ هزار تومان بن رایگان کالا و خدمات به دارندگان کارت تحویل داده میشه.

نحوه استفاده از همراه کارت تخفیف :

شخص دارنده کارت تخفیف، درصد تخفیفی که در دفترچه راهنما، بروشور و سایت رسمی همراه کارت عنوان شده را با نشان‌دادن کارت خود به پذیرنده کسر کرده و الباقی مبلغ کالا و یا خدمات مربوطه را به صورت نقدی به آن مرکز پرداخت می‌کند.

به عنوان مثال، شخص از مرکزی مرتبط با ۲۰درصد تخفیف یکصدهزار تومان خرید می‌کند. از مبلغ فوق با نشان‌دادن کارتش بیست‌هزار تومان کسر کرده و هشتادهزار تومان الباقی را به مسئول آن مرکز پرداخت می‌کند.

لازم به ذکر است دارنده کارت تنها می‌تواند از درصد تخفیف تعیین‌شده استفاده کرده و مجاز به دریافت هیچگونه تخفیف دیگری نیست. همچنین در زمان حراجِ پذیرنده‌های طرف قرارداد، استفاده از کارت مقدور نمی‌باشد.

 

جهت رویت لیست مراکز طرف قرارداد همراه کارت تخفیف کلیک کنید.

  • ۹۳/۰۹/۲۰
  • محمد کاظم لطفی خلف بادام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی